Vyrážíme na nákupy

Nakupování v hypermarketu se dnes jeví jako zcela běžná, rutinní záležitost. Je s podivem, jak rychle si Češi odvykli pořizovat zboží v klasických obchodech a samoobsluhách, jejichž místo zabraly velké obchodní řetězce.

nákupy
Zdroj: abeadersblog.blogspot.cz

Možná nevíte, že první hypermarkety se u nás objevily až v polovině devadesátých let a ještě začátkem nového milénia jich v celé ČR bylo méně než sto. Málo platné, supermarkety a hypermarkety změnily naše uvažování o nakupování. Nákupy jsou teď daleko pohodlnější. Můžeme pohodlně naskládat do košíku vše potřebné během několika minut, vedle potravin můžete ve velkých prodejnách pořídit i drogistické zboží, potřeby do domácnosti nebo i oblečení. A to vše za příznivé ceny.

Dlouhá otevírací doba

Nespornou výhodou také je, že když potřebujeme nějaké zboží sehnat třeba pozdě večer nebo když je státní svátek, není žádný problém. Supermarkety a hypermarkety vychází svojí dlouhou otevírací dobou zákazníkům vstříc. Otevírací doba Albert bývá běžně mezi sedmou hodinou ranní a osmou nebo devátou večerní. V neděli je otevřeno přinejmenším do šesti večer.

Letákové kampaně

Oblíbené bývají mezi zákazníky různé akce. Jde o zajímavou komunikační strategii se zákazníkem – ten je prostřednictvím letáku informován o tom, které zboží je v nejbližší době nabízeno za zvýhodněnou cenu. Proč nejet do obchodu a nenakoupit za nízké ceny komodity, které beztak doma potřebujeme?
Papírové letáky stále nachází uplatnění, ale žijeme v době moderních technologií a tak není nic snazšího, než se o slevách informovat na internetu. Například zde najdete aktuální letáky obchodního domu Kaufland.

Obchody v dosahu

Významnou vlastností obchodních řetězců je také to, že jednotlivé prodejny jsou situovány na všech možných místech České republiky. Do nejbližšího obchodu už tedy nemáte daleko. Vyrazte na nákupy a pořiďte si kvalitní zboží za příznivé ceny, vše pod jednou střechou.